Білім беру бағдарламалары
6B01504 - Физика
B010 Физика мұғалімдерін даярлау білім беру бағдарламаларының тобы 6B01 Педагогикалық ғылымдар білім беру саласына кіреді.

Кіріспе
Бала санының аздығына (4 білім алушы) байланысты, Атамекен-2023 рейтингісіне қатыспады. Рейтингке қатысушы үшін 6 білім алушыдан көп болу керек. Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті,Физика және информатика кафедрасы, Физика-математика ғылымдары жоғары мектебі, «6В01504 Физика» білім беру бағдарламасы бойынша оқытуды қамтамасыз етеді. ҚБ мақсаты - орта мектептерде, гимназияларда, лицейлерде, колледждерде физика пәні мұғалімдерінің жұмысына дайындалған, сонымен қатар жоғары ғылыми және практикалық деңгейде мәселелерді шығармашылықпен және кәсіби түрде шешуге қабілетті, заманауи педагогика саласындағы жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерге ие, заманауи формацияның жоғары кәсіби бәсекеге қабілетті маман даярлау. келесі бағыттар бойынша кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті, әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар физикадан жоғары білікті оқытушылар құрамы: білім беру және жан-жақты дамыған студенттік жеке тұлғаны қалыптастыру; физика саласындағы жүйеленген білімді қалыптастыру; жаңартылған білім беру мазмұны аясында физикадан педагогикалық процесті ұйымдастыру. Білім беру бағдарламасын игеру нәтижесінде бітіруші келесі құзыреттерге ие болуы керек: жаратылыстану, қоғамдық-гуманитарлық білімге иелік етуі, Қазақстан Республикасының білім беру жүйесінің нормативтік-құқықтық базасының мазмұнын білуі, оқу жоспарларына сәйкес бағдарламаның тақырыптары мен бөлімдерінің ерекшеліктерін ескере отырып, оқу сабақтарын жоспарлау және өткізу әдісін білуі керек. оқуға деген мотивацияны қалыптастыру мақсатында студенттерді тәрбиелеу мен дамытудың тұлғалық-бағдарлы әдісін ұйымдастырады, ғылыми, зертханалық және тәрбиелік сипаттағы әртүрлі тәжірибелік-зертханалық міндеттерді шешу үшін эксперименттік есептеу әдістерін қолданады. Білім беру бағдарламасын іске асыру кезінде оқу процесінде тез өзгеретін технологиялық ортада білім алушылардың цифрлық құзыреттерін Білім беру бағдарламасы жоғары оқу орны жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері барстуденттерді оқытуды, сондай-ақ оның әлеуметтенуін және қоғамға кірігуін көздейді.
Даярлау бойынша білім беру үрдісінің аяқталуының негізгі критерийі бакалавр білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 205 кредитін, сондай-ақ практиканың кемінде 27 кредитін игеруі, 8 кредит қорытынды аттестаттау болып табылады. Барлығы 240 кредит.
4 жыл.
Мақсаты
Орта мектептерде, гимназияларда, лицейлерде, колледждерде ғылыми-әдістемелік деңгейде мәселелерді шығармашылық және кәсіби шеше алатын, физика бойынша жоғары білікті педагогикалық кадрларды даярлау
Түлектің біліктілік сипаттамасы
  • Берілетін дәреже / біліктілік
    6В01504 - Физика білім беру бағдарламасы бойынша білім бакалавры
  • Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізімі
    Педагог. Орта мектеп мұғалімі
  • СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі
    6 ( ішкі деңгейлер 6.1; 6.2; 6.3; 6.4)
  • Кәсіби қызмет саласы
    - физика мұғалімі; - ғылыми-зерттеу мекемелері; - орта мектептер және орта кәсіптік оқу мекемелері; - мемлекеттік басқару органдары; - физика әдістерін қолданатын әртүрлі жеке меншік ұйымдар; - мемлекеттік бейіндегі кәсіпорындар мен мекемелер; - бизнес, экономика. - Білім беру ұйымдарындағы лауазымды тұлғалар (жалпы білім беретін оқу мекемесінің директоры, оқу-тәрбие жұмысы жөніндегі директор орынбасары, т.с.с.) - білім беру ұйымдарындағы әдіскер; - педагогикалық ғылымдар саласының, ғылыми-зерттеу мекемелерінің маманы.
  • Кәсіби қызмет нысаны
    - ғылыми-зерттеу мекемелері; - орта мектептер және орта кәсіптік оқу мекемелері; - білім беру мекемелерінің мемлекеттік органдары; - - физиканы оқыту әдістерін қолданатын әртүрлі жеке меншік ұйымдар.
  • Кәсіби қызмет түрлері
    - физиканы оқытуда заманауи педагогикалық технологияларды қолдану; - педагогикалық ғылымдар саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау және жүзеге асыру; - жалпы білім беретін ұйымдарда ғылыми-педагогикалық қызметті енгізу; - ұйымдастырушылық-басқарушылық; - әлеуметтік-педагогикалық; - оқу-тәрбиелік.
Құзыреттіліктерді дамытуға арналған оқыту модульдерінің картасы
1 Модуль. Қоғамдық және гуманитарлық білім негіздері

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Осы модульді меңгерту нәтижесінде білім алушылар гуманитарлық және әлеуметтік ғылымдардың (философия, тарих, мәдениеттану, әлеуметтану, құқық және саясаттану) негізгі ұғымдары мен категорияларын игереді; адамзат қоғамының даму ерекшеліктерін, оның тарихи-мәдени динамикасын, құндылықтары мен әлеуметтік институттарын түсінеді; адамның қоғамдағы орны, оның мәдениет, мораль және құқық субъектісі ретіндегі рөлі туралы тұтас түсінік қалыптастырады; сыни тұрғыдан ойлау, әлеуметтік және мәдени құбылыстарды талдау және түсіндіру дағдыларын дамытады.

2 Модуль. Кадрларды психологиялық-педагогикалық және әдістемелік даярлау

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Бұл модульді меңгеру нәтижесінде білім алушылар әртүрлі жас кезеңдеріндегі тұлғаның даму заңдылықтары туралы түсінік алады. Оқушылармен, ата-аналармен және әріптестермен тиімді өзара әрекеттесу үшін психологиялық-педагогикалық қарым-қатынас техникасы мен дағдыларын меңгеру. Оқушылардың жеке ерекшеліктерін анықтай білу және оларды оқу іс-әрекетінде есепке алу.

3 Модуль. Дайындықтың фундаментальды деңгейі

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Осы модульді меңгеру нәтижесінде білім алушылар одан әрі кәсіби білім алудың теориялық негізін қамтамасыз ететін іргелі пәндердің негіздерін меңгереді; тиісті ғылымдардың негізгі ұғымдарын, заңдылықтарын және қағидаларын түсінеді және типтік есептерді шешу кезінде оларды қолдана алады; логикалық ойлауды, талдауды, синтезді, жалпылауды, ақпаратпен жұмыс істей білуді қамтитын әмбебап оқу-танымдық дағдыларды дамытады.

4 Модуль. Териялық дайындық деңгейі

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Осы модульді меңгеру нәтижесінде білім алушы кәсіби саланың негізінде жатқан терең теориялық білім алады, оның ішінде негізгі ұғымдар, заңдылықтар, қағидалар мен тәсілдер; кәсіби салада қолданылатын ғылыми ақпаратты, теориялар мен модельдерді талдайды және түсіндіреді; дерексіз және жүйелі ойлау қабілетін дамытады және теориялық ұстанымдар мен практикалық тапсырмалар арасында байланыс орната алады; ғылыми танымның әдістерін меңгереді, теориялық зерттеулер жүргізуге, гипотезаны негіздеуге және қорытынды жасауға дайын.

5 Модуль. Әдістемелік дайындық деңгейі

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Осы модульді меңгеру нәтижесінде білім алушы кәсіби іс-әрекеттің әдістемелік негіздерін түсінеді және әдістерді, алгоритмдерді және технологияларды құрудың құрылымы мен логикасын түсінеді; өзінің кәсіби саласының ерекшеліктеріне сәйкес келетін әдістемелік тәсілдерді біледі және қолдана алады; қызметтің мақсаттарын, міндеттерін және шарттарын ескере отырып, әдістемелік материалдарды, нұсқауларды, жоспарларды, әрекет алгоритмдерін әзірлейді және бейімдейді; қолданылатын әдістердің тиімділігін бағалайды, нәтижелерді талдау негізінде өзінің кәсіби іс-әрекетін рефлексияға және түзетуге қабілетті; ғылымның, техниканың және әлеуметтік тәжірибенің заманауи жетістіктерін ескере отырып, жаңа әдістер мен технологияларды енгізуге дайын.

6 Модуль. Зерттеу

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Осы модульді меңгеру нәтижесінде білім алушы ғылыми зерттеулердің негіздерін меңгереді және зерттеу іс-әрекетін ұйымдастырудың кезеңдерін, принциптерін және әдістерін түсінеді; ғылыми мәселені, зерттеудің мақсаты мен міндеттерін тұжырымдайды, таңдалған тақырыптың өзектілігі мен жаңалығын негіздейді; ғылыми ақпаратты іздеу, талдау және түсіндіру әдістерін меңгерген және дереккөздермен, ғылыми әдебиеттермен және деректермен жұмыс істеуді біледі; дербес зерттеулер жүргізеді, мәліметтерді жинау мен талдаудың барабар әдістерін таңдайды; ғылыми нәтижелердің сенімділігін, негізділігін және практикалық маңыздылығын бағалай алады; ғылыми және жобалық іс-шараларға қатысады, зерттеу нәтижелерін ұсынуға және ғылыми талқылауларға қатысуға дайын.