• logo
  • shakarim
    u n i v e r s i t y
Білім беру бағдарламалары
6B01504 - Физика
B010 Физика мұғалімдерін даярлау білім беру бағдарламаларының тобы 6B01 Педагогикалық ғылымдар білім беру саласына кіреді.

Кіріспе
Бала санының аздығына (4 білім алушы) байланысты, Атамекен-2023 рейтингісіне қатыспады. Рейтингке қатысушы үшін 6 білім алушыдан көп болу керек. Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті,Физика және информатика кафедрасы, Физика-математика ғылымдары жоғары мектебі, «6В01504 Физика» білім беру бағдарламасы бойынша оқытуды қамтамасыз етеді. ҚБ мақсаты - орта мектептерде, гимназияларда, лицейлерде, колледждерде физика пәні мұғалімдерінің жұмысына дайындалған, сонымен қатар жоғары ғылыми және практикалық деңгейде мәселелерді шығармашылықпен және кәсіби түрде шешуге қабілетті, заманауи педагогика саласындағы жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерге ие, заманауи формацияның жоғары кәсіби бәсекеге қабілетті маман даярлау. келесі бағыттар бойынша кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті, әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар физикадан жоғары білікті оқытушылар құрамы: білім беру және жан-жақты дамыған студенттік жеке тұлғаны қалыптастыру; физика саласындағы жүйеленген білімді қалыптастыру; жаңартылған білім беру мазмұны аясында физикадан педагогикалық процесті ұйымдастыру. Білім беру бағдарламасын игеру нәтижесінде бітіруші келесі құзыреттерге ие болуы керек: жаратылыстану, қоғамдық-гуманитарлық білімге иелік етуі, Қазақстан Республикасының білім беру жүйесінің нормативтік-құқықтық базасының мазмұнын білуі, оқу жоспарларына сәйкес бағдарламаның тақырыптары мен бөлімдерінің ерекшеліктерін ескере отырып, оқу сабақтарын жоспарлау және өткізу әдісін білуі керек. оқуға деген мотивацияны қалыптастыру мақсатында студенттерді тәрбиелеу мен дамытудың тұлғалық-бағдарлы әдісін ұйымдастырады, ғылыми, зертханалық және тәрбиелік сипаттағы әртүрлі тәжірибелік-зертханалық міндеттерді шешу үшін эксперименттік есептеу әдістерін қолданады. Білім беру бағдарламасын іске асыру кезінде оқу процесінде тез өзгеретін технологиялық ортада білім алушылардың цифрлық құзыреттерін Білім беру бағдарламасы жоғары оқу орны жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері барстуденттерді оқытуды, сондай-ақ оның әлеуметтенуін және қоғамға кірігуін көздейді.
Даярлау бойынша білім беру үрдісінің аяқталуының негізгі критерийі бакалавр білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 205 кредитін, сондай-ақ практиканың кемінде 27 кредитін игеруі, 8 кредит қорытынды аттестаттау болып табылады. Барлығы 240 кредит.
4 жыл.
Мақсаты
Орта мектептерде, гимназияларда, лицейлерде, колледждерде ғылыми-әдістемелік деңгейде мәселелерді шығармашылық және кәсіби шеше алатын, физика бойынша жоғары білікті педагогикалық кадрларды даярлау
Түлектің біліктілік сипаттамасы
  • Берілетін дәреже / біліктілік
    6В01504 - Физика білім беру бағдарламасы бойынша білім бакалавры
  • Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізімі
    Педагог. Орта мектеп мұғалімі
  • СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі
    6 ( ішкі деңгейлер 6.1; 6.2; 6.3; 6.4)
  • Кәсіби қызмет саласы
     физика мұғалімі;  ғылыми-зерттеу мекемелері;  орта мектептер және орта кәсіптік оқу мекемелері;  мемлекеттік басқару органдары;  физика әдістерін қолданатын әртүрлі жеке меншік ұйымдар;  мемлекеттік бейіндегі кәсіпорындар мен мекемелер;  бизнес, экономика.  Білім беру ұйымдарындағы лауазымды тұлғалар (жалпы білім беретін оқу мекемесінің директоры, оқу-тәрбие жұмысы жөніндегі директор орынбасары, т.с.с.)  білім беру ұйымдарындағы әдіскер; - педагогикалық ғылымдар саласының, ғылыми-зерттеу мекемелерінің маманы.
  • Кәсіби қызмет нысаны
     ғылыми-зерттеу мекемелері;  орта мектептер және орта кәсіптік оқу мекемелері;  білім беру мекемелерінің мемлекеттік органдары; - - физиканы оқыту әдістерін қолданатын әртүрлі жеке меншік ұйымдар.
  • Кәсіби қызмет түрлері
     физиканы оқытуда заманауи педагогикалық технологияларды қолдану;  педагогикалық ғылымдар саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау және жүзеге асыру;  жалпы білім беретін ұйымдарда ғылыми-педагогикалық қызметті енгізу;  ұйымдастырушылық-басқарушылық;  әлеуметтік-педагогикалық;  оқу-тәрбиелік.
Құзыреттіліктерді дамытуға арналған оқыту модульдерінің картасы
1 Модуль. Қоғамдық және гуманитарлық білім негіздері

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Бұл модуль әлеуметтік-мәдени, экономикалық-құқықтық, экологиялық білім, коммуникативтік іскерліктер, қоғам дамуының қазіргі заманғы үрдістерін ескере отырып, ақпараттық технологияларды қолдану аспектілерді ашады.

2 Модуль. Кадрларды психологиялық-педагогикалық және әдістемелік даярлау

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Бұл модуль - өзара байланысты компоненттердің жиынтығы, олардың кешенді іске асырылуы бакалаврды дайындауда теория мен практиканың интеграциясын қамтамасыз етеді.

3 Модуль. Дайындықтың фундаментальды деңгейі

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Модульде педагогикалық қызмет саласында алынған практикалық және теориялық білімді пайдаланады және қалыптастырады. Педагогикалық процесте заманауи және инновациялық технологияларды қолдануда жүйелік дағдыларды көрсетеді.

4 Модуль. Териялық дайындық деңгейі

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Осы модульде физиканы оқыту теориясы мен технологиясы бойынша, физиканы оқыту процесінде инновациялық педагогикалық технологиялар бойынша практикалық және теориялық іс-қимылдардың терең арнайы эмпирикалық және теориялық білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын қамтамасыз етеді.

5 Модуль. Әдістемелік дайындық деңгейі

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Модульде оқу процесінде заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологиялар қолданылады және дидактикалық материалдарды әзірлеу қабілетін дамытады, физика бойынша виртуалды демонстрациялық эксперименттер жүргізеді. Өзінің кәсіби қызметінде физиканың қазіргі даму тенденцияларын ескере отырып, физиканың таңдалған саласында теориялық және эксперименттік зерттеулер жүргізу қабілетін дамытады.

6 Модуль. Зерттеу

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Модульде физиканың классикалық салаларындағы эксперименттерді қарастырады, физикадағы зерттеу әдістерін сипаттайды. Педагогикалық, ғылыми-зерттеу және оқу-тәрбие жұмысын жүзеге асырады.