Даярлау бойынша білім беру үрдісінің аяқталуының негізгі критерийі бакалавр білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 205 кредитін, сондай-ақ практиканың кемінде 27 кредитін игеруі, 8 кредит қорытынды аттестаттау болып табылады. Барлығы 240 кредит.
4 жыл.
-
Берілетін дәреже / біліктілік6В01504 - Физика білім беру бағдарламасы бойынша білім бакалавры
-
Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізіміПедагог. Орта мектеп мұғалімі
-
СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі6 ( ішкі деңгейлер 6.1; 6.2; 6.3; 6.4)
-
Кәсіби қызмет саласы- физика мұғалімі; - ғылыми-зерттеу мекемелері; - орта мектептер және орта кәсіптік оқу мекемелері; - мемлекеттік басқару органдары; - физика әдістерін қолданатын әртүрлі жеке меншік ұйымдар; - мемлекеттік бейіндегі кәсіпорындар мен мекемелер; - бизнес, экономика. - Білім беру ұйымдарындағы лауазымды тұлғалар (жалпы білім беретін оқу мекемесінің директоры, оқу-тәрбие жұмысы жөніндегі директор орынбасары, т.с.с.) - білім беру ұйымдарындағы әдіскер; - педагогикалық ғылымдар саласының, ғылыми-зерттеу мекемелерінің маманы.
-
Кәсіби қызмет нысаны- ғылыми-зерттеу мекемелері; - орта мектептер және орта кәсіптік оқу мекемелері; - білім беру мекемелерінің мемлекеттік органдары; - - физиканы оқыту әдістерін қолданатын әртүрлі жеке меншік ұйымдар.
-
Кәсіби қызмет түрлері- физиканы оқытуда заманауи педагогикалық технологияларды қолдану; - педагогикалық ғылымдар саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау және жүзеге асыру; - жалпы білім беретін ұйымдарда ғылыми-педагогикалық қызметті енгізу; - ұйымдастырушылық-басқарушылық; - әлеуметтік-педагогикалық; - оқу-тәрбиелік.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Осы модульді меңгерту нәтижесінде білім алушылар гуманитарлық және әлеуметтік ғылымдардың (философия, тарих, мәдениеттану, әлеуметтану, құқық және саясаттану) негізгі ұғымдары мен категорияларын игереді; адамзат қоғамының даму ерекшеліктерін, оның тарихи-мәдени динамикасын, құндылықтары мен әлеуметтік институттарын түсінеді; адамның қоғамдағы орны, оның мәдениет, мораль және құқық субъектісі ретіндегі рөлі туралы тұтас түсінік қалыптастырады; сыни тұрғыдан ойлау, әлеуметтік және мәдени құбылыстарды талдау және түсіндіру дағдыларын дамытады.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Бұл модульді меңгеру нәтижесінде білім алушылар әртүрлі жас кезеңдеріндегі тұлғаның даму заңдылықтары туралы түсінік алады. Оқушылармен, ата-аналармен және әріптестермен тиімді өзара әрекеттесу үшін психологиялық-педагогикалық қарым-қатынас техникасы мен дағдыларын меңгеру. Оқушылардың жеке ерекшеліктерін анықтай білу және оларды оқу іс-әрекетінде есепке алу.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Осы модульді меңгеру нәтижесінде білім алушылар одан әрі кәсіби білім алудың теориялық негізін қамтамасыз ететін іргелі пәндердің негіздерін меңгереді; тиісті ғылымдардың негізгі ұғымдарын, заңдылықтарын және қағидаларын түсінеді және типтік есептерді шешу кезінде оларды қолдана алады; логикалық ойлауды, талдауды, синтезді, жалпылауды, ақпаратпен жұмыс істей білуді қамтитын әмбебап оқу-танымдық дағдыларды дамытады.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Осы модульді меңгеру нәтижесінде білім алушы кәсіби саланың негізінде жатқан терең теориялық білім алады, оның ішінде негізгі ұғымдар, заңдылықтар, қағидалар мен тәсілдер; кәсіби салада қолданылатын ғылыми ақпаратты, теориялар мен модельдерді талдайды және түсіндіреді; дерексіз және жүйелі ойлау қабілетін дамытады және теориялық ұстанымдар мен практикалық тапсырмалар арасында байланыс орната алады; ғылыми танымның әдістерін меңгереді, теориялық зерттеулер жүргізуге, гипотезаны негіздеуге және қорытынды жасауға дайын.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Осы модульді меңгеру нәтижесінде білім алушы кәсіби іс-әрекеттің әдістемелік негіздерін түсінеді және әдістерді, алгоритмдерді және технологияларды құрудың құрылымы мен логикасын түсінеді; өзінің кәсіби саласының ерекшеліктеріне сәйкес келетін әдістемелік тәсілдерді біледі және қолдана алады; қызметтің мақсаттарын, міндеттерін және шарттарын ескере отырып, әдістемелік материалдарды, нұсқауларды, жоспарларды, әрекет алгоритмдерін әзірлейді және бейімдейді; қолданылатын әдістердің тиімділігін бағалайды, нәтижелерді талдау негізінде өзінің кәсіби іс-әрекетін рефлексияға және түзетуге қабілетті; ғылымның, техниканың және әлеуметтік тәжірибенің заманауи жетістіктерін ескере отырып, жаңа әдістер мен технологияларды енгізуге дайын.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Осы модульді меңгеру нәтижесінде білім алушы ғылыми зерттеулердің негіздерін меңгереді және зерттеу іс-әрекетін ұйымдастырудың кезеңдерін, принциптерін және әдістерін түсінеді; ғылыми мәселені, зерттеудің мақсаты мен міндеттерін тұжырымдайды, таңдалған тақырыптың өзектілігі мен жаңалығын негіздейді; ғылыми ақпаратты іздеу, талдау және түсіндіру әдістерін меңгерген және дереккөздермен, ғылыми әдебиеттермен және деректермен жұмыс істеуді біледі; дербес зерттеулер жүргізеді, мәліметтерді жинау мен талдаудың барабар әдістерін таңдайды; ғылыми нәтижелердің сенімділігін, негізділігін және практикалық маңыздылығын бағалай алады; ғылыми және жобалық іс-шараларға қатысады, зерттеу нәтижелерін ұсынуға және ғылыми талқылауларға қатысуға дайын.