Ғылыми-педагогикалық бағыттағы магистрлерді даярлау бойынша білім беру процесінің аяқталуының негізгі критерийі білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 88 кредитін, соның ішінде 6 кредит педагогикалық практика, 13 кредит зерттеу практикасы, сондай-ақ тағылымдамадан өтуді және магистрлік жобаны орындауды қоса алғанда, магистранттың ғылыми -зерттеу жұмысының кемінде 24 кредитін, қорытынды аттестацияның кемінде 8 кредитін игеру болып табылады. Барлығы 120 кредит.
2
-
Берілетін дәреже / біліктілік7М01503 – Информатика білім беру бағдарламасы бойынша педагогика ғылымдарының магистрі
-
Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізіміПедагог/ЖОО оқытушысы Мұғалім-модератор Әлеуметтік педагог Педагог-психолог Куратор Оқытушы-ассистент Ұйым басшысы Құрылымдық бөлімшенің басшысы Құрылымдық бөлімше басшысының орынбасары
-
СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі7 (7.1; 7.2 кіші деңгейлері)
-
Кәсіби қызмет саласыақпараттық-коммуникациялық құралдар мен технологияларды пайдалануға байланысты ғылыми-зерттеу, жобалау, ұйымдастыру-басқару және педагогикалық жұмыстарды қамтиды
-
Кәсіби қызмет нысанымемлекеттік және мемлекеттік емес қаржыландырудың білім беру мекемелері, мектепке дейінгі білім беру ұйымдары, мектептер, лицейлер, гимназиялар, колледждер, техникалық және кәсіптік білім беретін оқу орындары; ғылым ұйымдары: Қолданбалы информатика, білімді ақпараттандыру, Педагогика, Психология және оқыту әдістемесі саласындағы ғылыми, ғылыми-зерттеу мекемелері мен орталықтары; басқару ұйымдары: мемлекеттік басқару органдары, білім департаменттері;
-
Кәсіби қызмет түрлері1. Жалпы білім беру ұйымдарында, білім беру мекемелері мен орталықтарында балалар мен оқушы жастарды оқыту және дамыту: - үйірме және информатика мұғалім т. б. - ЖОО оқытушысы; - білім беру саласындағы АКТ-жобаларының менеджері; - білім беру мекемелеріндегі ақпараттандыру процестерінің жетекшісі. 2. Ғылым: - кіші ғылыми қызметкері; - зертханашы. 3. Ақпараттық-коммуникациялық құралдар мен технологияларды пайдалануға байланысты ұйымдар, мекемелер мен кәсіпорындар: ол әкімшілік қызметкер.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Социолингвистикалық құзыреттілікті қалыптастыруға және кәсіби қызметте іргелі ғылыми-педагогикалық, басқарушылық, коммуникативтік білім мен дағдыларды қолдануға ықпал етеді.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Білім беру қызметінде информатика мен АКТ оқытудың теориялық негіздері мен технологиялары туралы білімді қолданады. Қазіргі педагогикалық тәсілдер негізінде білім беру процесін әдістемелік сүйемелдеуді жүзеге асырады. Информатика және педагогика саласындағы отандық және шетелдік ғалымдардың зерттеулерінің нәтижелерін жинақтайды және сыни бағалайды. Ғылыми зерттеулердің перспективалық бағыттарын анықтайды және тиісті зерттеу бағдарламаларын әзірлейді.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Бағдарламалық жасақтама мен нейрондық желілер саласындағы заманауи тәсілдерді біледі; АИ қолдану арқылы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеуді, электрондық оқулықтар құруды және бұлтты технологияларды қолдануды біледі; Білім беру жүйесінде жасанды интеллектті оқыту әдістерін меңгерген; Білім беру тәжірибесінде мультимедиялық және визуализацияланған құралдарды қолданады; Интерактивті және виртуалды Білім беру ортасын жобалау дағдылары бар.