Білім беру бағдарламалары
6B01514 - Физика (IP)
B010 Физика мұғалімдерін даярлау білім беру бағдарламаларының тобы 6B01 Педагогикалық ғылымдар білім беру саласына кіреді.

Кіріспе
Бала санының аздығына (4 білім алушы) байланысты, Атамекен-2023 рейтингісіне қатыспады. Рейтингке қатысушы үшін 6 білім алушыдан көп болу керек. Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті,Физика және информатика кафедрасы, Физика-математика ғылымдары жоғары мектебі, «6В01514 Физика (IP)» білім беру бағдарламасы бойынша оқытуды қамтамасыз етеді. ҚБ мақсаты - орта мектептерде, гимназияларда, лицейлерде, колледждерде физика пәні мұғалімдерінің жұмысына дайындалған, сонымен қатар жоғары ғылыми және практикалық деңгейде мәселелерді шығармашылықпен және кәсіби түрде шешуге қабілетті, заманауи педагогика саласындағы жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерге ие, заманауи формацияның жоғары кәсіби бәсекеге қабілетті маман даярлау. келесі бағыттар бойынша кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті, әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар физикадан жоғары білікті оқытушылар құрамы: білім беру және жан-жақты дамыған студенттік жеке тұлғаны қалыптастыру; физика саласындағы жүйеленген білімді қалыптастыру; жаңартылған білім беру мазмұны аясында физикадан педагогикалық процесті ұйымдастыру. Білім беру бағдарламасын игеру нәтижесінде бітіруші келесі құзыреттерге ие болуы керек: жаратылыстану, қоғамдық-гуманитарлық білімге иелік етуі, Қазақстан Республикасының білім беру жүйесінің нормативтік-құқықтық базасының мазмұнын білуі, оқу жоспарларына сәйкес бағдарламаның тақырыптары мен бөлімдерінің ерекшеліктерін ескере отырып, оқу сабақтарын жоспарлау және өткізу әдісін білуі керек. оқуға деген мотивацияны қалыптастыру мақсатында студенттерді тәрбиелеу мен дамытудың тұлғалық-бағдарлы әдісін ұйымдастырады, ғылыми, зертханалық және тәрбиелік сипаттағы әртүрлі тәжірибелік-зертханалық міндеттерді шешу үшін эксперименттік есептеу әдістерін қолданады. Білім беру бағдарламасын іске асыру кезінде оқу процесінде тез өзгеретін технологиялық ортада білім алушылардың цифрлық құзыреттерін Білім беру бағдарламасы жоғары оқу орны жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері барстуденттерді оқытуды, сондай-ақ оның әлеуметтенуін және қоғамға кірігуін көздейді.
Даярлау бойынша білім беру үрдісінің аяқталуының негізгі критерийі бакалавр білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 212 кредитін, сондай-ақ практиканың кемінде 21 кредитін игеруі, 8 кредит қорытынды аттестаттау болып табылады. Барлығы 240 кредит.
4 жыл
Мақсаты
Орта мектептерде, гимназияларда, лицейлерде, колледждерде ғылыми-әдістемелік деңгейде мәселелерді шығармашылық және кәсіби шеше алатын, физика бойынша жоғары білікті педагогикалық кадрларды даярлау
Түлектің біліктілік сипаттамасы
  • Берілетін дәреже / біліктілік
    6В01514 Физика (IP) білім беру бағдарламасы бойынша білім бакалавры
  • Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізімі
    Педагог. Орта мектеп мұғалімі
  • СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі
    6
  • Кәсіби қызмет саласы
     физика мұғалімі;  ғылыми-зерттеу мекемелері;  орта мектептер және орта кәсіптік оқу мекемелері;  мемлекеттік басқару органдары;  физика әдістерін қолданатын әртүрлі жеке меншік ұйымдар;  мемлекеттік бейіндегі кәсіпорындар мен мекемелер;  бизнес, экономика.  Білім беру ұйымдарындағы лауазымды тұлғалар (жалпы білім беретін оқу мекемесінің директоры, оқу-тәрбие жұмысы жөніндегі директор орынбасары, т.с.с.)  білім беру ұйымдарындағы әдіскер; - педагогикалық ғылымдар саласының, ғылыми-зерттеу мекемелерінің маманы.
  • Кәсіби қызмет нысаны
    -Физика пәні мүғалімі - STEM оқыту элементтерін, инноватциялық технологияларды менгерген маман. -физикалық зерттеулер жүргізу, физикалық ақпаратты өңдеу, талдау және синтездеудің заманауи әдістерді қолдану маманы -эксперименттік және теориялық физика саласында аналитикалық және технологиялық маман.
  • Кәсіби қызмет түрлері
     физиканы оқытуда заманауи педагогикалық технологияларды қолдану;  педагогикалық ғылымдар саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау және жүзеге асыру;  жалпы білім беретін ұйымдарда ғылыми-педагогикалық қызметті енгізу;  ұйымдастырушылық-басқарушылық;  әлеуметтік-педагогикалық;  оқу-тәрбиелік.
Құзыреттіліктерді дамытуға арналған оқыту модульдерінің картасы
Модуль 1 М-1 Тарихи-дүниетанымдық құзыреттілік модулі

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Білім алушы ғылыми дүниетанымның дамуының тарихи-философиялық негіздеріне талдау жасайды. Қоғамдық-тарихи процестерді сыни тұрғыдан түсіну дағдыларын қалыптастырады. Ғылым мен білімнің мәдени және идеологиялық контексттерін түсінуді көрсетеді. Азаматтық және кәсіби ұстанымды қалыптастыру үшін алған білімдерін қолданады.

Модуль 2 Әлеуметтік-саяси білім модулі (Әлеуметтану, Саясаттану, Мәдениеттану)

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Білім алушы әлеуметтанудағы, саясаттанудағы және мәдениеттанудағы негізгі ұғымдарды, теориялар мен заңдылықтарды түсіндіреді. Қазақстандық және әлемдік қоғам контекстіндегі Әлеуметтік және саяси процестерді талдайды. Әртүрлі мәдени және саяси көзқарастарға толерантты және сыни көзқарасты қалыптастырады. Алған білімдерін қоғамдық өмірге белсенді қатысу және азаматтық шешімдер қабылдау үшін қолданады.

Модуль 3 Аспаптық-коммуникативтік модуль

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Білім алушы мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде академиялық және іскерлік қарым-қатынас негіздерін меңгереді. Ақпаратты табу, өңдеу және ұсыну үшін сандық құралдарды пайдаланады. Кәсіби ортада тиімді ауызша және жазбаша қарым-қатынас дағдыларын көрсетеді. Командада жұмыс істей алады, дәлелді пікір білдіре алады және қызмет нәтижелерін ұсына алады.

Модуль 4 Салауатты өмір салты модулі

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Білім алушы салауатты өмір салтының жеке және кәсіби даму үшін маңыздылығын түсінеді. Рационалды тамақтану, физикалық белсенділік және аурулардың алдын алу принциптерін меңгереді. Өзінің физикалық және психоэмоционалды жағдайына жауапкершілікпен қарауды көрсетеді. Алған білімдерін денсаулықты сақтаудың тұрақты әдеттерін қалыптастыру үшін қолданады.

Модуль 5 Пәнаралық құзыреттілікті қалыптастыру модулі

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Білім алушы кешенді оқу және практикалық міндеттерді шешу үшін әртүрлі салалардағы білімді біріктіреді. Жүйелік ойлауды және проблемаларды талдауға пәнаралық көзқарасты қалыптастырады. Пәнаралық топта жұмыс істеу және негізделген шешімдер қабылдау қабілетін дамытады. Кәсіби іс-әрекеттер мен инновациялық шешімдерді негіздеу үшін әртүрлі ғылымдардың әдістерін қолданады.

Модуль 6 Педагогикалық құзреттіліктер модулі

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Білім алушы оқыту мен тәрбиелеудің заманауи әдістерін, тәсілдері мен технологияларын меңгереді. Білім алушылардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлайды және ұйымдастырады. Педагогикалық өзара әрекеттесу және кәсіби қызмет рефлексиясы қабілетін көрсетеді. Білім беру практикасында нормативтік құжаттар мен әдістемелік тәсілдерді қолданады.

Модуль 7 Мұғалім рефлексиялық практик ретінде

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Білім алушы рефлексивті педагогика қағидаттарын меңгереді және өзінің кәсіби қызметін талдайды. Өзін-өзі бағалау және педагогикалық әдістер мен стратегияларды түзету дағдыларын дамытады. Оқудың тиімділігін арттыру және оқушылармен өзара әрекеттесу үшін рефлексияны қолданады. Мағыналы тәжірибе арқылы үздіксіз кәсіби өсуге дайындығын көрсетеді.

М-8 Жалпы физика: қоршаған әлемдегі физикалық заңдар

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Білім алушы негізгі физикалық заңдылықтарды және олардың күнделікті өмірдегі көрінісін түсінеді. Табиғи және техникалық құбылыстарды түсіндіру үшін негізгі физикалық ұғымдар мен заңдылықтарды қолданады. Физикалық процестерді бақылау, талдау және эксперименттік тексеру дағдыларын дамытады. Практикалық және оқу мәселелерін шешу үшін физикалық білімді пайдалану қабілетін көрсетеді.

Модуль 9 Физикадағы зерттеулер: бақылау, эксперимент, гипотеза

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Білім алушы ғылыми зерттеу әдістерін меңгереді: бақылау, гипотезаларды тұжырымдау және эксперименттер жүргізу. Қауіпсіздік ережелерін сақтай отырып, физикалық тәжірибелерді жоспарлауды және жүргізуді біледі. Эксперименттердің нәтижелерін талдайды, негізделген тұжырымдар жасайды және деректердің дұрыстығын бағалайды. Зерттеушілік ойлауды және физикалық мәселелерді шешуге ғылыми көзқарасты қолдану қабілетін дамытады.

Модуль 10 Іргелі физика

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Білім алушы классикалық және қазіргі физиканың негізгі заңдары мен принциптерін меңгереді. Физика ғылымының құрылымы мен логикасын білімнің тұтас жүйесі ретінде түсінеді. Ол негізгі физикалық ұғымдарды меңгереді: күш, энергия, импульс, өріс, толқын және т.б. математикалық модельдеу әдістерін қолдана отырып физикалық процестерді талдайды.

Модуль 10-2 Іргелі физика

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Іргелі заңдар негізінде есептерді тұжырымдау және шешу қабілетін дамытады. Табиғи және технологиялық құбылыстарды түсіндіру үшін физикалық заңдарды қолданады. Теориялық ережелерді тексеру үшін эксперименттік қызметке қатысады. Ғылыми-техникалық прогресс үшін іргелі физиканың маңыздылығын түсінуді көрсетеді

Модуль 11-1 Физиканы оқыту теориясы мен технологиялары

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Физика бойынша оқу бағдарламаларын, оқулықтар мен әдістемелік құралдарды талдайды. Оқушылардың өзіндік және зерттеу қызметін ұйымдастыру дағдыларын қалыптастырады. Оқу нәтижелерін бағалауды жүргізеді және оқушылармен кері байланыс қалыптастырады. Педагогикалық рефлексияға және тұрақты кәсіби дамуға дайындығын көрсетеді.

Модуль 11-2 Физиканы оқыту теориясы мен технологиялары

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Білім алушы жалпы білім беретін мектепте физиканы оқытудың теориялық негіздерін меңгереді. Цифрлық және интерактивті құралдарды қоса алғанда, физиканы оқытудың заманауи технологиялары мен әдістемелерін зерттейді. Оқытудың дидактикалық принциптері мен мақсаттарын ескере отырып, оқу сабақтарын әзірлейді. Оқушылардың физика туралы терең түсінігін қалыптастыру үшін белсенді және проблемалық оқыту әдістерін қолданады.

Модуль 12-1 Пәнаралық өзара әрекеттесу

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Білім алушы әртүрлі ғылыми пәндерден білімді интеграциялаудың маңыздылығын түсінеді. Физика мен математика, информатика, химия, биология сияқты ғылымның басқа салалары арасында байланыс орната алады. Оқу және практикалық мәселелерді шешуде пәнаралық тәсілді қолданады. Әртүрлі пәндік салалардағы білімді пайдалана отырып, білім беру жобаларын әзірлейді.

Модуль 12-2 Пәнаралық өзара әрекеттесу

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Бірнеше ғылыми пәндер тұрғысынан әлемнің құбылыстарын талдайды. Пәнаралық ортада топтық жұмыс дағдыларын қалыптастырады. Білім беру қызметінде интеграцияланған білімді қолдану қабілетін көрсетеді. Кешенді шешімдер жасау үшін шығармашылық және жүйелік ойлауды дамытады.