Даярлау бойынша білім беру үрдісінің аяқталуының негізгі критерийі бакалавр білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 212 кредитін, сондай-ақ практиканың кемінде 21 кредитін игеруі, 8 кредит қорытынды аттестаттау болып табылады. Барлығы 240 кредит.
4 жыл
-
Берілетін дәреже / біліктілік6В01514 Физика (IP) білім беру бағдарламасы бойынша білім бакалавры
-
Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізіміПедагог. Орта мектеп мұғалімі
-
СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі6
-
Кәсіби қызмет саласы физика мұғалімі; ғылыми-зерттеу мекемелері; орта мектептер және орта кәсіптік оқу мекемелері; мемлекеттік басқару органдары; физика әдістерін қолданатын әртүрлі жеке меншік ұйымдар; мемлекеттік бейіндегі кәсіпорындар мен мекемелер; бизнес, экономика. Білім беру ұйымдарындағы лауазымды тұлғалар (жалпы білім беретін оқу мекемесінің директоры, оқу-тәрбие жұмысы жөніндегі директор орынбасары, т.с.с.) білім беру ұйымдарындағы әдіскер; - педагогикалық ғылымдар саласының, ғылыми-зерттеу мекемелерінің маманы.
-
Кәсіби қызмет нысаны-Физика пәні мүғалімі - STEM оқыту элементтерін, инноватциялық технологияларды менгерген маман. -физикалық зерттеулер жүргізу, физикалық ақпаратты өңдеу, талдау және синтездеудің заманауи әдістерді қолдану маманы -эксперименттік және теориялық физика саласында аналитикалық және технологиялық маман.
-
Кәсіби қызмет түрлері физиканы оқытуда заманауи педагогикалық технологияларды қолдану; педагогикалық ғылымдар саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау және жүзеге асыру; жалпы білім беретін ұйымдарда ғылыми-педагогикалық қызметті енгізу; ұйымдастырушылық-басқарушылық; әлеуметтік-педагогикалық; оқу-тәрбиелік.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
"Дүниетаным" модулінің мақсаты-білім алушыларды қазіргі заманның философиялық-антропологиялық, әлеуметтік-тарихи, этикалық-мәдени және экономикалық-құқықтық мәселелері шеңберіне енгізу
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Фундаменталды физика-бұл теориялық және эксперименттік фундаменталды физика саласындағы терең кәсіби дайындыққа бағытталған бірегей білім беру бағдарламасы.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Фундаменталды физика-бұл теориялық және эксперименттік фундаменталды физика саласындағы терең кәсіби дайындыққа бағытталған бірегей білім беру бағдарламасы
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Физиканы оқытудың теориясы мен технологиялары — бұл физика мұғалімінің әдістемелік және кәсіби дайындық жүйесіндегі пән. 4 ол мектептегі физика курсын оқудың заңдылықтары мен ерекшеліктерін сипаттайды.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Физиканы оқытудың теориясы мен технологиялары — бұл физика мұғалімінің әдістемелік және кәсіби дайындық жүйесіндегі пән. 4 ол мектептегі физика курсын оқудың заңдылықтары мен ерекшеліктерін сипаттайды.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Пәнаралық өзара әрекеттесу пәндік саланың шекараларын кеңейтуге және жалпы кәсіби пән өрісін қалыптастыруға көмектеседі.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Пәнаралық өзара әрекеттесу пәндік саланың шекараларын кеңейтуге және жалпы кәсіби пән өрісін қалыптастыруға көмектеседі.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Модуль әлеуметтанудың дамуына үлес қосқан негізгі шетелдік және отандық ғалымдардың есімдерімен байланысты әлеуметтану теорияларын зерттеуге негізделген.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Аспаптық құзыреттіліктерге танымдық қабілеттер - идеялар мен ойларды түсіну және пайдалану қабілеті жатады.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
"СӨС ұрпағы" модулі міндеті: студенттердің өмір мен денсаулықтың құндылығын, қауіпсіз және жасампаз өмір салты дағдыларын саналы түрде таңдауға деген ынтасын дамытуға жәрдемдесу
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Арнайы құзыреттілік мұғалімнің кәсіби қызметімен, оның білімі мен дағдыларымен байланысты.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Арнайы құзыреттілік мұғалімнің кәсіби қызметімен, оның білімі мен дағдыларымен байланысты.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
"Мұғалімнің рефлексиялық тәжірибесі оқыту процесін жақсарту факторы ретінде". Бұл бүтінді бөліктерге бөлу немесе әрекеттің психикалық немесе жазбаша сипаттамасы
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
:"Біздің айналамыздағы физикалық заңдар" модулі тәжірибеге бағытталған: оқушы үшін жеке маңызды қолданбалы мәселелерді шешуді көздейді, оның көкжиегін кеңейтуге, физика ғылымына қызығушылықты арттыруға ықпал етеді.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Методическая разработка представляет собой описание организации системы работы по проектной и исследовательской деятельности с целью формирования естественнонаучных знаний и умений