• logo
  • shakarim
    u n i v e r s i t y
Білім беру бағдарламалары
6B01501 - Математика
B009 Математика мұғалімдерін даярлау білім беру бағдарламаларының тобы 6B01Педагогикалық ғылымдар білім беру саласына кіреді.

Кіріспе
2022 жыл - 24 орын 2023 жыл - 4 орын «Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті» КеАҚ Жаратылыстану-математика факультетінің физика-математика ғылымдары мен информатика кафедрасы 6В01501-Математика білім беру бағдарламасы бойынша дайындықты жүзеге асырады. Математика мұғалімдерін даярлау жөніндегі ББ 1934 жылдан бастап жұмыс істейді. ББ жұмыс істеген кезеңде 4604-ке жуық математик мұғалімді шығарды. Білім беру бағдарламасын игеру нәтижесінде бітіруші келесі құзыреттерге ие болуы керек: жаратылыстану, қоғамдық-гуманитарлық білімге иелік етуі, Қазақстан Республикасының білім беру жүйесінің нормативтік-құқықтық базасының мазмұнын білуі, оқу жоспарларына сәйкес бағдарламаның тақырыптары мен бөлімдерінің ерекшеліктерін ескере отырып, қысқа мерзімді сабақ жоспарларын құру және өткізу әдіс-тәсілін білу. Білім беру бағдарламасы жоғары оқу орны жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттерді оқытуды, сондай-ақ оның әлеуметтенуін және қоғамға кірігуін көздейді.
Даярлау бойынша білім беру үрдісінің аяқталуының негізгі критерийі бакалавр білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 205 кредитін, сондай-ақ практиканың кемінде 27 кредитін игеруі, 8 кредит қорытынды аттестаттау болып табылады. Барлығы 240 кредит.
4 жыл
Мақсаты
Математиканы оқытудың инновациялық технологияларын меңгерген, мәселелерді жоғары ғылыми-практикалық және техникалық тұрғыда шығармашылық және кәсіби деңгейде шеше алатын, жоғары дәрежелі жұмыс жүргізу үшін дайындалған, заманауи формациялы кәсіби бәсекеге қабілетті математика мұғалімін дайындау.
Түлектің біліктілік сипаттамасы
  • Берілетін дәреже / біліктілік
    6В01501 Математика білім беру бағдарламасы бойынша білім бакалавры
  • Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізімі
    Педагог. Орта мектеп мұғалімі
  • СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі
    6
  • Кәсіби қызмет саласы
    - математика пәнінің мұғалімі - ғылыми-зерттеу мекемелері; - орта мектептер мен орта кәсіптік оқу орындары; - мемлекеттік басқару органдары; - өз жұмысында математика әдістерін қолданатын әртүрлі меншік нысандарын ұйымдастыру; - мемлекеттік бейіндегі кәсіпорындар мен мекемелер жұмыс істейді. - бизнес, экономика қажет. - білім беру ұйымдарындағы лауазымды тұлғалар (жалпы білім беретін оқу орнының директоры , директордың оқу-тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасарлары және т. б.); - білім беру ұйымдарында әдіскер; - педагогика ғылымдары саласындағы маман; ғылыми-зерттеу мекемелерінде
  • Кәсіби қызмет нысаны
    - ғылыми-зерттеу мекемелері; - орта мектептер және орта кәсіптік оқу мекемелері; - білім беру мекемелерінің мемлекеттік органдары; - математиканы оқыту әдістерін қолданатын әртүрлі жеке меншік ұйымдар.
  • Кәсіби қызмет түрлері
    - математика оқытуда заманауи педагогикалық технологияларды қолдану; - педагогикалық ғылымдар саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау және жүзеге асыру; - жалпы білім беретін ұйымдарда ғылыми-педагогикалық қызметті енгізу; - ұйымдастырушылық-басқарушылық; - әлеуметтік-педагогикалық; - оқу-тәрбиелік.
Құзыреттіліктерді дамытуға арналған оқыту модульдерінің картасы
Оқыту

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Ғылыми жаратылыстану пәндерінің негізгі заңдарын, математикалық анализ және модельдеу әдістерін, кәсіби есептерді шешуде теориялық және эксперименталды зерттеу әдістерін пайдалануға қабілетті. Ойлау мәдениетін меңгерген, ақпаратты жинақтау, талдау, қабылдау, мақсат қою және оған қол жеткізу жолдарын таңдауға қабілетті; ауызша және жазбаша сөйлеуді қисынды, дәлелді және анық құра алады. Бақылау және эксперимент нәтижелерін теориялық талдау әдістерін, компьютерлік үлгілеу тәсілдерін меңгерген; математикалық анализ әдістерін меңгерген және нақты есептерді шешуге өз білімін қолдана алады; объектілі-бағытталған бағдарламалау ортасында бағдарламаларды жасау саласындағы білімді, іскерлікті және дағдыларды көрсете алады. Ақпарат алудың негізгі әдістерін, тәсілдерін және құралдарын қолданады, компьютермен ақпаратты басқару құралы ретінде жұмыс істеуге дайын; электрондық білім беру ресурстарын құру, қалыптастыру және әкімшілендіру үшін заманауи ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдана алады. Арнайы саладағы білім мен интеграциялауда дидактикалық білімді пайдалана отырып, стандартты оқу сабақтарын жоспарлайды; толыққанды қызметті қамтамасыз ететін дене дайындығы деңгейін сақтай алады. Университетте оқу үрдісінде алынған теориялық білімді бекітеді.

Тәрбиелеуші

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Экономика мен құқықтың пәнаралық салаларда, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері, экология және өмір сүру қауіпсіздігі, сондай-ақ кәсіпкерлік дағдылар, көшбасшылық, инновацияға құзіретті. Жалпы адамзаттық және ұлттық құндылықтар жүйесіне қатыстылық танытады; Қазақстанның ұлттық басымдықтарын ескере отырып, тәрбие процесін құрады; шығармалардың философиялық-көркемдік негіздерін, Абай Құнанбаевтың, Шәкәрім Құдайбердиевтің, Мұхтар Әуезовтің шығармашылық мұрасына қатысты тарихи фактілерді объективті талдауға қабілетті. Әріптестермен өзара іс-қимыл жасауға, ұжымда жұмыс істеуге дайын; өзінің болашақ мамандығының әлеуметтік маңыздылығын түсінеді, кәсіби қызметті жүзеге асыруға уәждемесі бар. Университетте оқуүрдісінде алынған теориялық білімді бекітеді.

Әдістемелік

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Педагогикалық тактіні, педагогикалық этика ережелерін сақтайды; білім алушылардың жеке тұлғасына құрмет көрсетеді; өзге мәдениетке, өзге де өмір салтына төзімді қарым-қатынасты қалыптастырады. Пән саласындағы тілді сауатты қолдана біледі; классикалық есептердің нақты қойылымдарын біледі. Зерттеу және қолданбалы іс-әрекеттерде қазіргі заманғы математикалық аппаратты қолдануға және түсінуге қабілетті; мектеп курсының есептері және қолданбалы сипатқа ие есептер үшін де элементар математиканың іргелі бөлімдері бойынша қажетті көлемде базалық білімі бар. Геометриялық есептерді шеше біледі; әртүрлі мектеп курсының есептерін шеше білу дағдысы; әртүрлі мәтіндік есептерді шешу дағдысы болады. Практикалық дағдылар мен құзыреттіліктерді меңгереді. Оқытылатын мамандық бойынша кәсіби қызметтің озық тәжірибесін және ұйымдастырушылық жұмыс тәжірибесін игеру.

Зерттеу

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Білім алушыларда өзін-өзі оң бағалауды, тілдерді үйренуді ынталандыруды, азаматтық ұқсастықты және лингвистикалық төзімділікті қалыптастыру тәсілдерін біледі. Математика есептерін шешуде аппаратты, зерттеу әдістерін және жолдарын дұрыс таңдай біледі; стандартты емес есептерді шеше білу дағдылары қалыптасады; конкурстық және олимпиадалық есептерді шеше біледі. Түрлі білім беру мекемелерінде базалық және элективті курстардың оқу бағдарламаларын іске асыруға қабілетті; оқытылатын мамандық бойынша кәсіби қызметтің озық тәжірибесін және ұйымдастырушылық жұмыс тәжірибесін игеру; ұйымның өндірістік қызметі туралы нақты материал жинайды және оны дипломдық жұмысты (жобаны) әзірлеу барысында пайдаланады.

Әлеуметтік-коммуникативтік

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

білім алушыларды өздігімен қосымша білім беру жүйесіне тартады; білім беру стейкхолдерлерін біріктіретін инновациялық идеяларды өз бетімен басшылық етеді (түрлі шығармашылық бірлестіктер, қауымдастықтар және т. б.); Білім беру бағдарламаларына сәйкес өзінің педагогикалық қызметінде АКТ саласында білім мен іскерлікті еркін қолдану; педагогикалық мақсат пен міндеттерді заманауи АКТ құралдары көмегімен шеше алады. Кездейсоқ процестердің ықтималдық-статистикалық заңдарын білу; параметрлік және параметрлік емес модельдерді білу; нүктелік және интервалдық бағалауды қолдану біліктілігі мен дағдысы болады.