• logo
  • shakarim
    u n i v e r s i t y
Білім беру бағдарламалары
6B01501 - Математика
B009 Математика мұғалімдерін даярлау білім беру бағдарламаларының тобы 6B01Педагогикалық ғылымдар білім беру саласына кіреді.

Кіріспе
2023 жыл - 3 орын «Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті» КеАҚ Жаратылыстану-математика факультетінің физика-математика ғылымдары мен информатика кафедрасы 6В01501-Математика білім беру бағдарламасы бойынша дайындықты жүзеге асырады. Математика мұғалімдерін даярлау жөніндегі ББ 1934 жылдан бастап жұмыс істейді. ББ жұмыс істеген кезеңде 4604-ке жуық математик мұғалімді шығарды. Білім беру бағдарламасын игеру нәтижесінде бітіруші келесі құзыреттерге ие болуы керек: жаратылыстану, қоғамдық-гуманитарлық білімге иелік етуі, Қазақстан Республикасының білім беру жүйесінің нормативтік-құқықтық базасының мазмұнын білуі, оқу жоспарларына сәйкес бағдарламаның тақырыптары мен бөлімдерінің ерекшеліктерін ескере отырып, қысқа мерзімді сабақ жоспарларын құру және өткізу әдіс-тәсілін білу.
Даярлау бойынша білім беру үрдісінің аяқталуының негізгі критерийі бакалавр білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 205 кредитін, сондай-ақ практиканың кемінде 27 кредитін игеруі, 8 кредит қорытынды аттестаттау болып табылады. Барлығы 240 кредит.
4 жыл
Мақсаты
Математиканы оқытудың инновациялық технологияларын меңгерген, мәселелерді жоғары ғылыми-практикалық және техникалық тұрғыда шығармашылық және кәсіби деңгейде шеше алатын, жоғары дәрежелі жұмыс жүргізу үшін дайындалған, заманауи формациялы кәсіби бәсекеге қабілетті математика мұғалімін дайындау.
Түлектің біліктілік сипаттамасы
  • Берілетін дәреже / біліктілік
    6В01501 Математика білім беру бағдарламасы бойынша білім бакалавры
  • Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізімі
    Педагог. Орта мектеп мұғалімі
  • СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі
    6
  • Кәсіби қызмет саласы
    - математика пәнінің мұғалімі - ғылыми-зерттеу мекемелері; - орта мектептер мен орта кәсіптік оқу орындары; - мемлекеттік басқару органдары; - өз жұмысында математика әдістерін қолданатын әртүрлі меншік нысандарын ұйымдастыру; - мемлекеттік бейіндегі кәсіпорындар мен мекемелер жұмыс істейді. - бизнес, экономика қажет. - білім беру ұйымдарындағы лауазымды тұлғалар (жалпы білім беретін оқу орнының директоры , директордың оқу-тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасарлары және т. б.); - білім беру ұйымдарында әдіскер; - педагогика ғылымдары саласындағы маман; ғылыми-зерттеу мекемелерінде
  • Кәсіби қызмет нысаны
    - ғылыми-зерттеу мекемелері; - орта мектептер және орта кәсіптік оқу мекемелері; - білім беру мекемелерінің мемлекеттік органдары; - математиканы оқыту әдістерін қолданатын әртүрлі жеке меншік ұйымдар.
  • Кәсіби қызмет түрлері
    - математика оқытуда заманауи педагогикалық технологияларды қолдану; - педагогикалық ғылымдар саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау және жүзеге асыру; - жалпы білім беретін ұйымдарда ғылыми-педагогикалық қызметті енгізу; - ұйымдастырушылық-басқарушылық; - әлеуметтік-педагогикалық; - оқу-тәрбиелік.
Құзыреттіліктерді дамытуға арналған оқыту модульдерінің картасы
1 модуль. Қоғамдық және гуманитарлық білім негіздері

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Бұл модуль әлеуметтік-мәдени, экономикалық-құқықтық, экологиялық білім, коммуникативтік іскерліктер, қоғам дамуының қазіргі заманғы үрдістерін ескере отырып, ақпараттық технологияларды қолдану аспектілерді ашады.

2 Модуль. Кадрларды психологиялық-педагогикалық және әдістемелік даярлау

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Бұл модуль болашақ маманның оқушылармен жұмыс жасауда олардың жеке, физиологиялық және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, оқытудың және критериалды бағалаудың заманауи технологияларын қолдануға бағыттауға арналған: педагогика, инкльюзивті білім беру, жас ерекшелк психологияся мен физиологиясы, математиканы оқыту әдістемесі пәндерін меңгеруді көздейді. Нәтижесінде студенттер одан әрі кәсіби және академиялық өсуге негіз болатын берік білім мен дағдыларды алады.

3 Модуль. Дайындықтың фундаментальды деңгейі

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Бұл модульде қазіргі математиканың іргелі білімін өмірдің әртүрлі салаларының қызметтерінде практикалық мәселелерді шешуде кеңінен қолдану, білім алушылардың дағдыларын қалыптастыру мақсатында: Математика мұғалімі мамандығына кіріспе, элементар математика, математикалық анализ, аналитикалық геометрия алгебра және сандар теориясы пәндерін оқыту жоспарланған. Нәтижесінде жаңа білімді түсіндіру, мәселені шешудің одан әрі барысы туралы гипотезалар құру, оны дәлелдеу дағдылары қалыптасып Оқу-танымдық құзыреттіліктер мен таңдаған мамандықтарына деген құндылық-семантикалық құзыреттіліктер қалыптасады.

4 Модуль. Теориялық және әдістемелік дайындық деңгейі

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Модуль математика мұғалімі мамандығы бойынша оқытудың теориялық және әдістемелік деңгейі болып табылады. Білім алушылар математикалық білім берудің модельдерін, математиканы оқытудың принциптерін, әдістері мен технологияларын жобалау, оқу процесінде пәнішілік және пәнаралық байланыстарды жүзеге асыру, логикалық пайымдауларды дәлелдеу, математикалық білімді әртүрлі формада түсіндірудің өзіндік тәсілдерін құрау және жаңа мүмкіндіктер табу дағдыларын көрсетеді. Нәтижесінде әртүрлі әдістер мен тәсілдерді қолдана отырып, қазіргі мектеп жағдайында сабақ өткізу кезінде педагогика саласындағы негізгі білімдерін көрсетуге қол жеткізеді.

5 Модуль. Зерттеу

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Модуль математика мұғалімі мамандығы бойынша оқытудың соңғы кезеңі болып табылады. Математиканың классикалы бөлімдері саласында эксперименттер жүру, математикалық ойлау әдістерін сипаттау, типтік есептерді жан-жақты шеше отырып, математикалық териминдерді қолдану, математикалық есептерді шығару құрылымын құру, оқу жымысының алгоритімін құру, дәлелдеулерді сауатты тұжырымдау, олимпиадалық есептерді шешу әдістемесін меңгеру, жасырын болжамдарды анықтау, кәсіби өзін-өзі жетілдіруге ұмтылысын көрсету, командамен жұмыс істеу, шешім қабылдау, көшбасшылық қасиеттерді көрсету дағдыларын қалыптастыру қарастырылады. Нәтижесінде өндірістік іс-тәжірибеде (дипломдық жобада) атқарылған жұмыстарын бағалау, қарастырылған тақырып бойынша пікір білдіру, зерттелген материалдар бойынша қорытынды жасай білуге қол жеткізеді.

6 Модуль. Қосымша құзыреттер

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Модуль болашақ математика мұғаліміне қажетті қосымша дағдылар мен құзыреттіліктерді қалыптастыратын пәндерді қамтиды. Осы модульді зерделеу кезінде білім алушылар оқытудың креативті әдістерін ішінара игеруге, математикалық модельдеу мен визуализацияға арналған заманауи технологиялар мен бағдарламалық қамтамасыз етуді меңгеруге мүмкіндік алады. Нәтижесінде болашақ мамандықтарында цифрлық білім беру ортасын қолдану құзыреттілігі дамиды.