• logo
  • shakarim
    u n i v e r s i t y
Білім беру бағдарламалары
6B01502 - Математика-Информатика
B009 Математика мұғалімдерін даярлау білім беру бағдарламаларының тобы 6B01Педагогикалық ғылымдар білім беру саласына кіреді.

Кіріспе
Білім беру бағдарламасы білім алушыларды қабылдауды тоқтатуға және/немесе бітірушілердің болмауына байланысты Атамекен-2023 рейтингіне қатысқан жоқ КеАҚ "Семей қаласының Шәкәрім атындағы университетінің" жаратылыстану - математика факультетінің физика-математика ғылымдары және информатика кафедрасы 6В01502 - «Математика-Информатика» білім беру бағдарламасы бойынша дайындықты жүзеге асырады. Математика және информатика мұғалімдерін даярлау бойынша білім беру бағдарламасы 2019 жылдан бастап жұмыс істейді. 6В01502 - «Математика-Информатика» білім беру бағдарламасының түлектері алынған дағдыларды бағдарламалық қамтамасыз етуді, ақпараттық есептеу техникаларын, коммуникациялық желілер мен жүйелерді пайдалануда және математикалық есептерді жүргізуге байланысты кез келген жұмыста қолданады. Алынған дағдыларды студент аналитикалық, ғылыми, жобалық, зерттеу және технологиялық салаларда қолдана алады. Сондай-ақ аталған мамандық бойынша білім алған бітірушілер республиканың аз қоныстанған өңірлеріндегі шағын жинақты мектептерде де сұранысқа ие.
Даярлау бойынша білім беру үрдісінің аяқталуының негізгі критерийі бакалавр білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 205 кредитін, сондай-ақ практиканың кемінде 27 кредитін игеруі, 8 кредит қорытынды аттестаттау болып табылады. Барлығы 240 кредит.
4 жыл
Мақсаты
Математика мен информатиканы оқыту теориясы және әдістемесі саласында кәсіби құзыреттілікке ие, заманауи ақпараттық технологияларды жоғары деңгейде қолдана алатын, теориялық білім, практикалық білік пен дағдыларды меңгерген бәсекеге қабілетті маман даярлау.
Түлектің біліктілік сипаттамасы
  • Берілетін дәреже / біліктілік
    6В01502-Математика-Информатика білім беру бағдарламасы бойынша білім бакалавры
  • Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізімі
    Педагог. Орта мектеп мұғалімі
  • СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі
    6
  • Кәсіби қызмет саласы
    - математика және информатика мұғалімі; - ғылыми-зерттеу мекемелері; - орта мектептер және орта кәсіптік оқу мекемелері; - мемлекеттік басқару органдары; - математика және информатика әдістерін қолданатын әртүрлі жеке меншік ұйымдар; - мемлекеттік бейіндегі кәсіпорындар мен мекемелер; - бизнес, экономика. - білімберуұйымдарындағылауазымдытұлғалар (жалпы білім беретін оқу мекемесінің директоры,оқу-тәрбие жұмысы жөніндегі директор орынбасары, т.с.с.) - білім беру ұйымдарындағы әдіскер; - педагогикалық ғылымдар саласының, ғылыми-зерттеу мекемелерінің маманы.
  • Кәсіби қызмет нысаны
    - ғылыми-зерттеу мекемелері; - орта мектептер және орта кәсіптік оқу мекемелері; - білім беру мекемелерінің мемлекеттік органдары; - математика және информатиканы оқыту әдістерін қолданатын әртүрлі жеке меншік ұйымдар.
  • Кәсіби қызмет түрлері
    - математика және информатиканы оқытуда заманауи педагогикалық технологияларды қолдану; - педагогикалық ғылымдар саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау және жүзеге асыру; - жалпы білім беретін ұйымдарда ғылыми-педагогикалық қызметті енгізу; - ұйымдастырушылық-басқарушылық; - әлеуметтік-педагогикалық; - оқу-тәрбиелік.
Құзыреттіліктерді дамытуға арналған оқыту модульдерінің картасы
1 Модуль. Қоғамдық және гуманитарлық білім негіздері

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Модуль қоғам мен мәдениетті жан-жақты түсінуді дамытуға бағытталған негізгі пәндерді қамтиды. Оның аясында студенттер әлеуметтану, философия, тарих, Абай әлемі, қазақ (орыс, ағылшын) тілдерін және мәдениеттану пәндерін оқиды, бұл оларға әлеуметтік процестер мен мәдени құбылыстардың байланысын түсінуге көмектеседі. Модуль қазіргі заманғы әлеуметтік мәселелерді талдауға қажетті сыни ойлау мен аналитикалық дағдыларды қалыптастыруға ықпал етеді. Ол сондай-ақ сындарлы диалог жүргізу және өз көзқарасын дәлелді түрде қорғау қабілетін дамытады. Нәтижесінде студенттер қоғамдық өмірге белсенді және саналы түрде қатысу үшін қажетті білім мен құзыреттілікке ие болады.

2 Модуль. Кадрларды психологиялық-педагогикалық және әдістемелік даярлау

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Бұл модуль болашақ маманның оқушылармен жұмыс жасауда олардың жеке, физиологиялық және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, оқытудың және критериалды бағалаудың заманауи технологияларын қолдануға бағыттауға арналған: педагогика, инкльюзивті білім беру, жас ерекшелк психологияся мен физиологиясы, математиканы оқыту әдістемесі пәндерін меңгеруді көздейді. Нәтижесінде студенттер одан әрі кәсіби және академиялық өсуге негіз болатын берік білім мен дағдыларды алады.

3 Модуль. Дайындықтың фундаментальды деңгейі

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Қазіргі математиканың іргелі білімін өмірдің әртүрлі салаларының қызметтерінде практикалық мәселелерді шешуде кеңінен қолдану білім алушылардың дағдыларын қалыптастыру мақсатында: Математика мұғалімі мамандығына кіріспе, элементар математика, математикалық анализ, аналитикалық геометрия, алгебра және сандар теориясы, информатиканың теориялық негіздері пәндерін оқыту жоспарланған. Нәтижесінде жаңа білімді түсіндіру, мәселені шешудің одан әрі барысы туралы гипотезалар құру, оны дәлелдеу дағдылары қалыптасып Оқу-танымдық құзыреттіліктер мен таңдаған мамандықтарына деген құндылық-семантикалық құзыреттіліктер қалыптасады.

4 Модуль. Теориялық және әдістемелік дайындық деңгейі

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Модуль теориялық білімді, практикалық дағдыларды және заманауи электрондық ресурстарды біріктіретін математиканы зерттеуге кешенді тәсілді ұсынады. Модульді оқыту барысында білім алушылар математикалық ұғымдарды терең түсініп, есептерді шеше білу дағдылары мен логикалық ойлауы дамиды. Геометриялық есептерді шешу әдістерін меңгеріп, теоремаларды дәлелдеу біліктіліктері қалыптасады.

5 модуль. Информатика және робототехника негіздері

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

«Информатика және робототехника негіздері» модулі C++ және Python сияқты заманауи бағдарламалау тілдерінде бағдарламалаудың негіздерін оқып-үйренуді, объектіге бағытталған бағдарламалау принциптерін меңгеруді, электронды оқу ресурстарымен жұмысты, дерекқорлар негіздерін зерттеуді және мобильді қосымшаларды әзірлеуді қамтиды. Сондай-ақ курс студенттерге мектептегі оқу тапсырмаларын шешу үшін роботтарды құрастыруды және бағдарламалауды үйренетін оқу робототехникасын қамтиды. Бұл модуль жан-жақты дайындықты қамтамасыз етіп, қазіргі цифрлық ортада табысты жұмыс істеу үшін қажетті білім мен дағдыларды береді

6 Модуль. Зерттеу

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Модульді оқу барысында математиканың классикалы бөлімдері саласында эксперименттер жүргізу, математикалық ойлау әдістерін сипаттау, типтік есептерді жан-жақты шеше отырып, математикалық териминдерді қолдану, математикалық есептерді шығару құрылымын құру, оқу жұмысының алгоритімін құру, дәлелдеулерді сауатты тұжырымдау, олимпиадалық есептерді шешу әдістемесін меңгеру, жасырын болжамдарды анықтау, кәсіби өзін-өзі жетілдіруге ұмтылысын көрсету, командамен жұмыс істеу, шешім қабылдау, көшбасшылық қасиеттерді көрсету дағдылары қалыптастасады. Нәтижесінде өндірістік іс-тәжірибеде (дипломдық жобада) атқарылған жұмыстарын бағалау, қарастырылған тақырып бойынша пікір білдіру, зерттелген материалдар бойынша қорытынды жасай білуге қол жеткізеді.