Ғылыми-педагогикалық бағыттағы магистрлерді даярлау бойынша білім беру процесінің аяқталуының негізгі критерийі білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 88 кредитін, соның ішінде 6 кредит педагогикалық практика, 13 кредит зерттеу практикасы, сондай-ақ тағылымдамадан өтуді және магистрлік жобаны орындауды қоса алғанда, магистранттың ғылыми -зерттеу жұмысының кемінде 24 кредитін, қорытынды аттестацияның кемінде 8 кредитін игеру болып табылады. Барлығы 120 кредит.
2 жыл
-
Берілетін дәреже / біліктілік7М01501 Математика білім беру бағдарламасы бойынша педагогика ғалымдарының магистрі
-
Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізімі- Математика пәнінің мұғалімі; - ЖОО Оқытушысы - Кіші ғылыми қызметкер
-
СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі7
-
Кәсіби қызмет саласыЖоғары оқу орындары, ғылыми-зерттеу институттары, ғылыми-зерттеу орталықтары, жобалау, технологиялық және конструктивтік ұйымдар, басқару органдары, білім беру мекемелері (педагогикалық училищелер, гимназиялар, лицейлер, колледждер, арнайы. математикалық бағыттағы мектептер), өнеркәсіптік өндіріс және т.б.
-
Кәсіби қызмет нысаны-математика және механика, информатика ғылыми-зерттеу институттары және жаратылыстану-техникалық бейіндегі басқа да ұйымдар; - мемлекеттік және мемлекеттік емес меншік нысанындағы жоғары оқу орындары; - Білім және жаратылыстану ғылымдары саласындағы мемлекеттік басқару органдары; - өз жұмысында математиканың әдістерін қолданатын әртүрлі меншік түріндегі ұйымдар
-
Кәсіби қызмет түрлері- педагогикалық; - ғылыми-зерттеу; - әкімшілік-басқарушылық; - сараптамалық-консультативтік
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Ғылыми-зерттеу қызметі барысында туындайтын және тереңдетілген кәсіптік білімді талап ететін міндеттерді шешеді; зерттеудің қажетті әдістерін таңдайды, нақты зерттеу міндеттеріне сүйене отырып, қазіргі бар әдістерді түрлендіреді және жаңа әдістерді әзірлейді; ғылымның тарихы мен философиясы, жаратылыстану-ғылыми, әлеуметтік-техникалық және техникалық білім әдіснамасы негізінде қазіргі заманғы теория мен практиканың болмысын талдайды және ұғынады. Ғылыми материалды шет тілінде баяндайды; мамандық бойынша түпнұсқа әдебиетті оқиды, аударады, кейіннен алынған ақпаратты талдау және бағалау; кәсіби қызметтің шет тілінде іскерлік хат алмасуды жүргізеді. Кейінгі кәсіби қызметте пайдалану үшін оңтайлы көлемде психологиялық теория мен практиканың қазіргі жағдайы туралы ақпаратты біледі; басқару психологиясының негізгі аспектілерін білуін көрсетеді; басқарушылық өсудің өзіндік перспективаларын ұғыну қажеттілігі. Жоғары педагогикалық білім беру мәселелерін және оның одан әрі даму перспективаларын шешеді; тиімді ЖОО технологияларын қолдану мәселелерін қарайды; өзекті және психологиялық-педагогикалық мәселелерді шешеді; қол жеткен нәтижелерді бағалайды.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Ағылшын тіліндегі терминологияны, теориялық негіз мен функционалдық талдауды қолдану саласын меңгерген. Ағылшын тілінде мектеп бағдарламасының міндеттерін шешу, Функционалдық талдау әдістерімен жұмыс істеу дағдылары бар.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Алгебра және сандар теориясының теориялық негіздерін меңгерген, математиканы оқытудың түрлі кезеңдерінде негізгі мақсаттарды анықтайды және құрастырады. Математикалық, нақты және кешенді талдау есептерін шешудің теориясы мен әдістерін меңгерген; оқытудың түрлі деңгейлерінде математиканың нақты мәселелерін оқыту әдістемесін әзірлеу дағдысы бар. Мектептегі математикалық білім беруді дамытудың негізгі бағыттарын меңгерген; функцияны үздіксіздікке зерттеу, функцияларды саралау және біріктіру, функциялардың шектерін табу, Қарапайым функциялардың графиктерін құру
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Күнделікті кәсіби педагогикалық қызметке және білім алуды жалғастыруға қажетті жаңа білім алу дағдыларын меңгерген. Болашақ кәсіби қызметінде ақпараттық және инновациялық педагогикалық технологияларды қолдана алады; халықаралық салыстырмалы зерттеу нәтижелерін талдай алады. Оқиғалар ықтималдығын есептеу әдістерін, кездейсоқ шамаларды тапсыру тәсілдерін, кездейсоқ шамалардың сандық сипаттамаларын, таңдап алынған мәліметтердің негізгі сипаттамаларын, параметрлерді нүктелік және аралық бағалау әдістерін; бөлу параметрлері туралы және белгісіз таралу түрі туралы гипотезаларды тексеру әдістерін; регрессиялық талдаудың мақсаты мен алгоритмдерін; кездейсоқ процестердің негізгі түрлерін қолдана алады.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Әдебиетпен жұмыс істеу дағдысын, библиографиялық іздеу ерекшеліктерін біледі, дұрыс, дәйексөздеуді және қолданылған материалдарға сілтеме жасауды үйренеді. Негізгі әдістемелік идеялардың қалай пайда болғанын және дамығанын, математиканы оқытудың жекелеген теорияларының Тарихи қалыптасқанын; өркениеттің даму тарихындағы математика әдістемесінің рөлі мен орнын анықтауды біледі. Көптеген арнайы пәндерді оқу үшін қажетті теориялық-әдіснамалық және дүниетанымдық талдау, ғылымның ұғымдық аппаратын жүргізе алады. Қойылған міндеттерді шешуге аналитикалық тұрғыдан қарауға қабілетті болуы және қатаң негізделген тұжырымдар түрінде өзінің жаңа ғылыми нәтижелерін ұсына білуі тиіс; зерттеу нәтижелерін мақалалар, есептер және т. б. түрінде ресімдеуге қабілетті болуы тиіс.