• logo
  • shakarim
    u n i v e r s i t y
Білім беру бағдарламалары
7M01501 - Математика
М010 Математика педагогтерін даярлау білім беру бағдарламаларының тобы 7М01 Педагогикалық ғылымдар білім беру саласына кіреді

Кіріспе
"Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті" КЕАҚ физика-математика ғылымдары және информатика кафедрасы іске асыратын "7М01501-Математика" білім беру бағдарламасы өңірлік еңбек нарығының қажеттіліктерін, Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғарғы білім министрлігінің нормативтік құжаттарының талаптарын ескере отырып әзірленген және "7М01501-Математика" ББ бағыты бойынша мұғалімдерді даярлаудың білім беру процесін ұйымдастыруға арналған құжаттар жүйесі болып табылады. Білім беру бағдарламасы білім беру үдерісін іске асырудың мақсаттарын, күтілетін нәтижелерін, мазмұнын, шарттары мен технологияларын, осы дайындық бағыты бойынша бітірушінің дайындық сапасын бағалауды регламенттейді және бітірушінің кәсіби қызметінің бағдарламасы мен бағытының сипаттамасын, оқу нәтижелері мен алған құзыреттерін, оқыту нәтижелерін бағалау саясатын, білім алушылардың дайындық сапасын қамтамасыз ететін білім беру процесін ұйымдастыруды, білім беру бағдарламасын құрайтын модульдердің сипаттамасын, әдістемелік материалдарды, білім беру бағдарламасын, сәйкес білім беру технологияларын іске асыруды қамтамасыз ету.
Ғылыми-педагогикалық бағыттағы магистрлерді даярлау бойынша білім беру процесінің аяқталуының негізгі критерийі білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 88 кредитін, соның ішінде 6 кредит педагогикалық практика, 13 кредит зерттеу практикасы, сондай-ақ тағылымдамадан өтуді және магистрлік жобаны орындауды қоса алғанда, магистранттың ғылыми -зерттеу жұмысының кемінде 24 кредитін, қорытынды аттестацияның кемінде 8 кредитін игеру болып табылады. Барлығы 120 кредит.
2 жыл
Мақсаты
Жоғары оқу орындарында, білім беруді басқару органдарында, білім беру ұйымдарында, ғылыми-зерттеу ұйымдарында ғылыми, педагогикалық, кәсіби-практикалық қызметті жүзеге асыру үшін инновациялық тәсілдері, зерттеу дағдылары бар бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.
Түлектің біліктілік сипаттамасы
  • Берілетін дәреже / біліктілік
    7М01501 Математика білім беру бағдарламасы бойынша педагогика ғалымдарының магистрі
  • Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізімі
    - Математика пәнінің мұғалімі; - ЖОО Оқытушысы - Кіші ғылыми қызметкер
  • СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі
    7
  • Кәсіби қызмет саласы
    Жоғары оқу орындары, ғылыми-зерттеу институттары, ғылыми-зерттеу орталықтары, жобалау, технологиялық және конструктивтік ұйымдар, басқару органдары, білім беру мекемелері (педагогикалық училищелер, гимназиялар, лицейлер, колледждер, арнайы. математикалық бағыттағы мектептер), өнеркәсіптік өндіріс және т.б.
  • Кәсіби қызмет нысаны
    -математика және механика, информатика ғылыми-зерттеу институттары және жаратылыстану-техникалық бейіндегі басқа да ұйымдар; - мемлекеттік және мемлекеттік емес меншік нысанындағы жоғары оқу орындары; - Білім және жаратылыстану ғылымдары саласындағы мемлекеттік басқару органдары; - өз жұмысында математиканың әдістерін қолданатын әртүрлі меншік түріндегі ұйымдар
  • Кәсіби қызмет түрлері
    - педагогикалық; - ғылыми-зерттеу; - әкімшілік-басқарушылық; - сараптамалық-консультативтік
Құзыреттіліктерді дамытуға арналған оқыту модульдерінің картасы
Әлеуметтік-лингвистикалық және ғылыми-педагогикалық қызмет

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Ғылыми-зерттеу қызметі барысында туындайтын және тереңдетілген кәсіптік білімді талап ететін міндеттерді шешеді; зерттеудің қажетті әдістерін таңдайды, нақты зерттеу міндеттеріне сүйене отырып, қазіргі бар әдістерді түрлендіреді және жаңа әдістерді әзірлейді; ғылымның тарихы мен философиясы, жаратылыстану-ғылыми, әлеуметтік-техникалық және техникалық білім әдіснамасы негізінде қазіргі заманғы теория мен практиканың болмысын талдайды және ұғынады. Ғылыми материалды шет тілінде баяндайды; мамандық бойынша түпнұсқа әдебиетті оқиды, аударады, кейіннен алынған ақпаратты талдау және бағалау; кәсіби қызметтің шет тілінде іскерлік хат алмасуды жүргізеді. Кейінгі кәсіби қызметте пайдалану үшін оңтайлы көлемде психологиялық теория мен практиканың қазіргі жағдайы туралы ақпаратты біледі; басқару психологиясының негізгі аспектілерін білуін көрсетеді; басқарушылық өсудің өзіндік перспективаларын ұғыну қажеттілігі. Жоғары педагогикалық білім беру мәселелерін және оның одан әрі даму перспективаларын шешеді; тиімді ЖОО технологияларын қолдану мәселелерін қарайды; өзекті және психологиялық-педагогикалық мәселелерді шешеді; қол жеткен нәтижелерді бағалайды.

Даярлаудың кәсіби тілдік негіздері

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Ағылшын тіліндегі терминологияны, теориялық негіз мен функционалдық талдауды қолдану саласын меңгерген. Ағылшын тілінде мектеп бағдарламасының міндеттерін шешу, Функционалдық талдау әдістерімен жұмыс істеу дағдылары бар.

Даярлаудың кәсіби және дидактикалық деңгейі

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Алгебра және сандар теориясының теориялық негіздерін меңгерген, математиканы оқытудың түрлі кезеңдерінде негізгі мақсаттарды анықтайды және құрастырады. Математикалық, нақты және кешенді талдау есептерін шешудің теориясы мен әдістерін меңгерген; оқытудың түрлі деңгейлерінде математиканың нақты мәселелерін оқыту әдістемесін әзірлеу дағдысы бар. Мектептегі математикалық білім беруді дамытудың негізгі бағыттарын меңгерген; функцияны үздіксіздікке зерттеу, функцияларды саралау және біріктіру, функциялардың шектерін табу, Қарапайым функциялардың графиктерін құру

Даярлаудың әдістемелік жүйесі

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Күнделікті кәсіби педагогикалық қызметке және білім алуды жалғастыруға қажетті жаңа білім алу дағдыларын меңгерген. Болашақ кәсіби қызметінде ақпараттық және инновациялық педагогикалық технологияларды қолдана алады; халықаралық салыстырмалы зерттеу нәтижелерін талдай алады. Оқиғалар ықтималдығын есептеу әдістерін, кездейсоқ шамаларды тапсыру тәсілдерін, кездейсоқ шамалардың сандық сипаттамаларын, таңдап алынған мәліметтердің негізгі сипаттамаларын, параметрлерді нүктелік және аралық бағалау әдістерін; бөлу параметрлері туралы және белгісіз таралу түрі туралы гипотезаларды тексеру әдістерін; регрессиялық талдаудың мақсаты мен алгоритмдерін; кездейсоқ процестердің негізгі түрлерін қолдана алады.

Ғылыми зерттеудің методологиясы

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Әдебиетпен жұмыс істеу дағдысын, библиографиялық іздеу ерекшеліктерін біледі, дұрыс, дәйексөздеуді және қолданылған материалдарға сілтеме жасауды үйренеді. Негізгі әдістемелік идеялардың қалай пайда болғанын және дамығанын, математиканы оқытудың жекелеген теорияларының Тарихи қалыптасқанын; өркениеттің даму тарихындағы математика әдістемесінің рөлі мен орнын анықтауды біледі. Көптеген арнайы пәндерді оқу үшін қажетті теориялық-әдіснамалық және дүниетанымдық талдау, ғылымның ұғымдық аппаратын жүргізе алады. Қойылған міндеттерді шешуге аналитикалық тұрғыдан қарауға қабілетті болуы және қатаң негізделген тұжырымдар түрінде өзінің жаңа ғылыми нәтижелерін ұсына білуі тиіс; зерттеу нәтижелерін мақалалар, есептер және т. б. түрінде ресімдеуге қабілетті болуы тиіс.