Ғылыми-педагогикалық бағыттағы магистрлерді даярлау бойынша білім беру процесінің аяқталуының негізгі критерийі білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 88 кредитін, соның ішінде 6 кредит педагогикалық практика, 13 кредит зерттеу практикасы, сондай-ақ тағылымдамадан өтуді және магистрлік жобаны орындауды қоса алғанда, магистранттың ғылыми -зерттеу жұмысының кемінде 24 кредитін, қорытынды аттестацияның кемінде 8 кредитін игеру болып табылады. Барлығы 120 кредит.
2 жыл
-
Берілетін дәреже / біліктілік7М01501 Математика білім беру бағдарламасы бойынша педагогика ғалымдарының магистрі
-
Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізімі- Математика пәнінің мұғалімі; - ЖОО Оқытушысы - Кіші ғылыми қызметкер
-
СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі7
-
Кәсіби қызмет саласыЖоғары оқу орындары, ғылыми-зерттеу институттары, ғылыми-зерттеу орталықтары, жобалау, технологиялық және конструктивтік ұйымдар, басқару органдары, білім беру мекемелері (педагогикалық училищелер, гимназиялар, лицейлер, колледждер, арнайы. математикалық бағыттағы мектептер), өнеркәсіптік өндіріс және т.б.
-
Кәсіби қызмет нысаны-математика және механика, информатика ғылыми-зерттеу институттары және жаратылыстану-техникалық бейіндегі басқа да ұйымдар; - мемлекеттік және мемлекеттік емес меншік нысанындағы жоғары оқу орындары; - Білім және жаратылыстану ғылымдары саласындағы мемлекеттік басқару органдары; - өз жұмысында математиканың әдістерін қолданатын әртүрлі меншік түріндегі ұйымдар
-
Кәсіби қызмет түрлері- педагогикалық; - ғылыми-зерттеу; - әкімшілік-басқарушылық; - сараптамалық-консультативтік
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Әлеуметтік лингвистикалық құзыреттіліктерді және негізгі ғылыми-педагогикалық, басқарушылық және коммуникативті білім мен дағдыларды кәсіби қызметте қолдану қабілетін қалыптастырады.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Математика пәнін оқытуда заманауи педагогикалық және дидактикалық әдістерді меңгереді және қолданады. ЖОО және мектептегі оқу үрдісінде әдістемелік шешімдерді саралап, білім алушылардың жас және танымдық ерекшеліктеріне сәйкес бейімдейді. Дидактикалық жобалау мен бағалаудың тиімді әдістерін қолданып, математиканы оқытудың сапасын арттыруға ықпал етеді
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Ғылыми зерттеудің теориялық және қолданбалы аспектілерін меңгеріп, математикалық зерттеу жұмыстарын жүргізеді. Зерттеу мақсаты мен міндеттеріне сай әдіснамалық бағыттарды таңдайды, ғылыми әдебиеттерге талдау жасап, өз бетінше қорытынды шығарады. Ғылыми нәтижелерді баяндап, математикалық мазмұндағы зерттеу жұмыстарын жариялауға дайындайды.